torsdag den 16. december 2010

Færdig med skitse/notesbog

Idag har jeg været rigtig kreativ, og "glemt" alt om resten af verden :)

Så nu er skitse/notesbogen færdig, nu skal der bare skrives info i








Den skal jeg have med mig, især når jeg ved, at jeg får ventetid diverse steder... Så går tiden jo fornuftigt, og det er dér de fleste gode ideer kommer

Jeg skal ud og hygge i aften, men skal vist hjem i ordentlig tid - Skal med kæresten ud og køre imorgen, og der er afgang herfra 3.45! Slet ikke et tidspunkt for mig, men vil jo gerne med ham ♥

Hyggeknus

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hold da lige op - den er blevet SÅ FLOT!! :)
Er vild med din distressing og alle de lommer du har lavet og plads til fødselsdage..og..og..og..jamen jeg ku' blive ved!! :)
Den indbyder jo ligefrem til at idéerne står i kø nu :)

Anja Døj Jensen sagde ...

Nøj den er da bare for lækker, får bestemt lyst til at lave en sådan en også

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Ih du milde... hvor er den blevet skøn,
Bliver spændende at få den fyldt med en masse skitser

Ha en dejlig dag og god tur