fredag den 17. december 2010

DIY til at pynte en kat

Først tager du 2 fjasede forstadsfruer på den forkerte tid af midnat

Derefter tager du en sovende kat

SÅ begynder det sjove - Du tager ALT det du kan finde, som er let nok til at smide på, uden katten vågner

Resultatet blir derefter løbende:








Vil gerne lige understrege, at hverken kat eller pynt kom til skade under juletræsfesten! Men to overstadige Quinder fik et godt grin - Og katten er nu afpyntet og puttet i seng ;0)

Skal jo med kæresten ud at køre her om et par timer, så holder mig bare vågen. Ellers ved jeg af erfaring, at jeg har mere end svært ved at komme op. Senere kommer kærestens mindstemand, og vi skal rigtig julehygge i weekenden! Glæder jeg mig meget til

Idag er der kun 1 uge til juleaften - Er du ved at være klar?

Pynteknus

2 kommentarer:

Anja Døj Jensen sagde ...

Ja jeg griner altså stadig:-)

Thanni sagde ...

LOL...den diy ville aldrig gå med vores kat - hun er underlig nok i forvejen ;P