søndag den 15. maj 2011

Nevøer og pynt til barnedåb

Min store nevø, Victor, skulle med onkel ud og fiske idag, så kørte ned og hentede ham og lillebror Oliver igår aftes. Så kunne jeg jo oss lige hygge med søs og beundre babynevøen :)


Oliver med Lillebror. Han er så god til ham, og tager ham gerne op og trøster ham


På vej derned stod det stedvist ned i stænger, og pludselig vil bagrudeviskeren ikke mere. Nå, det var der jo ikke så meget at gøre ved, men syntes godt nok det var grimt, ikke at kunne orientere sig ordentligt bagud.

Da jeg nåede tæt på byen, hvor min søster bor begyndte det at lugte brændt! Hugger bremserne, blinklyset til og så ellers ind til siden - Men kunne ikke se noget som helst, og da intet lyste eller gjorde noget, så kørte jeg videre, med en MØJ grim lugt i næseborene

På vej hjem lugtede det oss ret grimt, men vi overlevede alle - På et hængende hår, ifølge nevøerne!

Vel hjemme igen stak jeg hovedet ind ad døren og råbte til kæresten, at bilen altså lugtede brændt - ER I GALE, HVOR KAN MIN KÆRESTE LØBE STÆRKT!!!! Han kommer ud, og kan ikke lugte noget - Indtil Oliver orienterer om, at lugten kommer fra bagagerummet.  Op med klappen, og så ellers på jagt. Efter en lille omgang Sherlock Holmes finder kæresten ud af, at det er motoren til viskeren der er stået af. Den er så overophedet, og det er det der lugter så slemt! Så nu skal jeg til huggeren imorgen, og ha tiltusket mig en ny

For at det ikke skal være løwn, så er tørretumbleren begyndt at udsende underlige (Og foruroligende) lyde, så skal ha fat i elektrikeren oss. OG! så er gasfyret ved at være stået helt af, så vi hele tiden skal ud og kickstarte det :/ Det vil koste 5000 kr at få det skiftet ud, som det er galt med - Så nu er jeg helt glad for, at hele vores vej og forhave er omdannet til voldgrav og maskinpark, fordi vi snart skal have fjernvarme!

Halvdelen af vores hegn rundt om haven er taget af hængslerne - Både pga fjernvarmeinstallationen (Der har de taget det fag af, hvor vores postkasse hænger - Så den står lidt henne ad gaden GG). Og så fordi vi er ved at forberede til at få lagt terrasse. Der skal jo mange ting ind til at ordne det, så det er et usselt syn - Heldigvis blir den (Forhåbentligt) lagt på fredag, hvor der strømmer folk til i hobetal - Mine småbrødre, søster, svoger, nevøer og to unger de skal passe. Så der blir delt trillebører ud til ungerne, så kan de køre sten til dem der skal lægge dem - Knap 40 m2 herregårdssten gir en del ture!

Har lavet lidt pynt til Lillebrors barnedåb, som I lige får med på faldrebet

Bordkort i en helt enkel stil

Bordpynt a la buksekort


Flot hvis I stadig er med - Men nogle gange er der jo meget på hjerte ;)

Uheldige knus

4 kommentarer:

Netti sagde ...

Pyha sikke da en omgang..nu kan det da kun gå fremad :)
Smukke ting du har lavet til barnedåben :)

Jean sagde ...

Synes det er rigtig flote ting du har lavet til barnedåben.. Er helt vild med at det ser lidt gammelt ud :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det var da noget af en historie, men det bliver da skønt med fjernvarme. Sikke yndigt pynt du har lavet til barnedåben... kunne tænke mig at lifte dem til kort!!!

Ha en god dag

Anonym sagde ...

Hej...
Sikke fine buksekort,jeg har en søn der skal døbes her den 4 Maj og vil rigtig gerne lave disse kort, hvordan laves de og hvad har du brugt til dem...samt er de brændt i kanterne eller hvordan har du lavet det slidte look----
mvh jannie