torsdag den 21. april 2011

Lukning af album og billeder af 1 uge gammel Lillebror

Blev ikke helt så avanceret som jeg havde tænkt mig - Men er glad for resultatet, selvom det er primitivt ;)

Det blev til en nøgle, som blev sat fast i grungepapiret i ryggen med ståltråd - Det blev viklet, så nøglen blev løftet fra papiret og så kan der fæstnes en karabinhage i den. Har farvet både nøgle og karabinhage med Ginger alcohol Ink fra Ranger og slebet det med sandpapir bagefter for et slidt look





Nu skal der laves lidt flere tags, og så skal søs ha det i forsinket barselsgave. Var nede hos hende og drengene igår, og hun er så forelsket i det, at det jo ikke kan være anderledes! Hér får det slet ikke samme opmærksomhed, og det er jo til Lillebror, når han blir ældre :D

Lillebror vokser godt - ca. 400 g og 1 cm er han vokset på en uge, så søs har bare succes med dén amning, som hun sådan har ønsket sig! Blir så øm om hjertet når jeg ser hende sidde og amme ham, for hun ser så forelsket ud... Men han ER oss bare tæskelækker







Det er min søsters 3. barn, men hendes mands første, og han er helt rundt på gulvet af glæde over sin søn - Han er normalt en RÆJTI mand, som ikke viser følelser eller gør sig blød, men hér har han måttet kapitulere! Det er så dejligt at se, men da han allerede er verdens bedste og mest omsorgsfulde stedfar, så havde vi det egentlig lidt på fornemmeren :0)

Idag har dagen indtil videre budt på omrokering i det kreative hjørne af kontoret, rengøring, tøjvask og kreative sysler. Nu vil jeg smutte ud i det gode vejr, og hjælpe en kammerat med at gøre hans bil ren - Og mon ikke oss vores egen får en tur? Det er jo med at nyde det gode vejr, mens det er her!

Aktive knus

7 kommentarer:

Maja sagde ...

Først tillykke :-), dejlig dreng :-).
Synes lukningen er perfekt til albummet! Det passer jo stadig til stilen, og det virker ;-). Det er blevet fedt :-)!

Ville rigtig gerne have flere hylder op ved mit lille hjørne, men væggene er noget møj at bore i, så kæresten nægter :-(. Da vi skulle bore huller til computerbordet, tog det ham en time, at bore de 6 huller der skulle til, og han var ikkk til at være i nærheden af resten af dagen, haha. For det ikke skal være lyv, har vi ikke nok vægplads, så jeg kan få op, så jeg stadig kan nå hvad der står, men det er virkelig et højt ønske hos mig.

HenrietteH sagde ...

Fedt utraditionelt valg af lukning til det læææækre album...

Åh, hvor er det en skøn lille bebse...

God påske til dig..

morkaren sagde ...

Det blev da en smart lukning du der fandt på, og sikken en dejlig lille dreng, der er mange mugligheder for scrap. v.h. morkaren.

Jean sagde ...

Jeg er lige glad, han er altså virkelig smuk og charmerende!!! En rigtig lækker baby, hvor må din søster være stolt og du som moster!!!

Det er da en fed løsning.. En jeg aldrig havde drømt om.. og sådan en hænge ting kan jo ofte købes for 5kr med mønt i kvickly osv.. Super smart lavet...

Er sikker på din nevø bliver rigtig glad for det album senere i livet når han er stor nok til at sidde og kikke i det!!!

Annette / aka sagde ...

Det er bare sååå flot det album, og flot løsning på lukkelsen. (hedder det mon det ?)
Og så den lille søde baby.......lækre billeder. Og sikke sjov bluse-tekst.

Vranda sagde ...

Rigtig lækker album... mums siger jeg bare. Og hvor er han bare sød, han er da ikke til at stå for :o) god påske til dig og dine

rhh sagde ...

så fandt du en løsning på lukningen af dit album, meget kreativt og det passer jo fint ind i stilen - der er jo heller ingen grund til at gøre det sværere end højst nødvendigt :o)