fredag den 17. juni 2011

Så prøver vi igen...

Har haft massive problemer med Blogger, så har ikke kunnet komme til - Men nu lyder det til, at der er flere og flere der når igennem, så vil da lige forsøge igen ;)

Vi fik lavet vores nye terrasse i Bededagsferien, og selvom vi ikke har kunnet bruge den vildt meget, så er vi SÅ glade for den! Mine brødre og vores kammerat lagde et stort arbejde i den og det er vi SÅ taknemmelige for!

Lige lidt billeder derfra:

Kæresten kører sand til

Mor var oppe og hygge - Og hjælpe mig med at lære at lave Mors gryde!

Lillebror Peter stamper sandet

Mor, kærestens søn og jeg tog et spil Ludo i et hjørne - Rigtig sjovt!

Peter anlægger de første sten - Et stort øjeblik, må jeg sige

Mor og Rasmus skulle afprøve kunsten at tage armbøjninger - Rasmus vandt vist stort *GG*

Peter og lillebror Claus nivellerer

Claus lavede en lille mur op til bedet - Og fik tid til at se på pudset. Man ER vel murer!

Så blev den sidste sten lagt, og der mangler kun den lille mur. Terrassen støttede bedet før

Vi låner nogle sten af Peter, indtil vi får lavet den endelig trappe. Den skal lige designes

Crewet bag terrassen nyder en kold øl efter endt arbejde - Velfortjent!

Og sådan så den ud, efter vi havde vores første grillaften derude... Tusind tak gutter!


Det hele tog ca 2 dage, så det var hurtigt lavet! Nu nyder vi den i de korte stunder vejret tillader det. Kæresten har plantet nogle krukker til, som pynter godt

Nu mangler vi kun at få lavet en permanent trappe, og så skal der hegnsider op i den ende man kan se på det sidste billede. Den vender op til en trafikeret vej, så der vil vi gerne afskærmes fra nysgerrige blikke. Desuden bor vi få hundrede meter fra Limfjorden i dén retning, og det gir en del vind - Dén får vi oss skærmet lidt imod. Den del skal desuden overdækkes, så man kan bruge den i dårligere vejr, og så vi kan tørre tøj ude, selvom det regner - Glæder jeg mig SÅ meget til ;)

Nu kommer det spændende øjeblik, om jeg kan udgive. Krydser fingre, og trykker udgiv :)

5 kommentarer:

Hjørdis sagde ...

Sådan en dejlig terrasse går jeg også og drømmer om - venter lige på mandens ryg retter sig lidt op !
Dejligt endelig at kunne kommentere på bloggen, jeg har også bøvlet med det længe, men nu ser det ud til at virke igen - skønt !
God weekend og knus
Hjørdis :0)

Thanni sagde ...

Skøn terrasse I har fået lavet - så må vi bare håbe at der kommer rigtig mange dage/aftner, hvor I kan nyde den ;)

morkaren sagde ...

Hvor ser det dejligt ud, der skal nok komme mange dage/aftner hvor i kan nyde udendørslivet, tillykke med den. v.h. morkaren.

Jean sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jean sagde ...

Hvor skønt med sådan en flok gutter der lige tager fat et par dage og man så står med en lækker terasse bagefter!!! Sådanne folk må jeg også ønske mig hihi.. har en drøm om at ligge fliser i hele indkørslen meeen ikke lige noget man selv gør ;)

Det bliver helt sikkert fedt med en overdækket del til når duggen falder- og som du skriver til at tørre tøj.. Hvor ser det altså godt ud, og der skal nok komme mange gode dage med godt vejr, sommeren er kun lige startet heldigvis ;)