mandag den 9. maj 2011

Dusk afløst af Mini ;)

Var jo nede hos min mor igår, og besluttede at afløse den obligatoriske dusk med et minialbum.. Alle butikkerne heromkring var lukkede, så det ville blive til en alt for dyr og alt for vissen buket fra en tank - Ikke lige i mors ånd, ved jeg..

Og hun er så glad for at få mine projekter (Jeps, en mors stolthed rækker langt op i voksenårerne *GG*), så lavede lige et MEGET hurtigt mini med Betterøv igår morges. Det bragte heldigvis lykke, sammen med de andre ting - Meeen, ville nu gerne ha haft en flot dusk til hende :/ Må blive næste år!








Derudover fik hun noteholderen og et gavekort til en overraskelse!



Der er en tag indeni, men så nu her, at de var helt slørede, så det blir I forskånede for ;)

Vi var en tur på handel i Bilka, nu jeg endelig var i storbyen. Dér var der de sødeste Coca Cola-piger, som delte minidåser ud - 15 ml, så de var bare små og kære.. Så ikke min mor der er en kæmpe, bare dåserne der er MØØØØJ små



Håber alle I mødre blev fejret som I fortjener, og havde en skøn weekend. Idag skulle blive årets varmeste dag, så mon ikke man skulle smøre lidt solcreme på de vinterblege lemmer og komme ud og nyde det?

Vi har ikke nogen terrasse mere, og lige udenfor vores have er der vejarbejde = Lange bilkøer, så skal lige ha fundet en hemmelig krog i haven. Er ikke lige typen der har lyst til at sidde til åben skue :D

Varme knus

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det bleve fint.Kan godt forstå din mor blev glad for det.

Rysse sagde ...

Et rigtig sødt minialbum. Du kan vende den om - et album vare for evigt, men en dusk er vissen om en uge. Personligt ville jeg vælge albummet til enhver tid.

Jean sagde ...

Jeg synes det er en sød ide med mini albummet!!!
Selv decorerede jeg en æske chokolade for så havde hun æsken altid og så fik min mor selvfølgelig også lidt blomster købt på torvet, men de dør jo hurtigt- derfor fik hun også æsken..
Er sikker på din mor glædes meget mere over albummet end blomster der varer kort tid..

Vranda sagde ...

Et rigtig sødt mini album. Der er der ingen som siger at en mor skal have blomster. Jeg fik poul pava krus, og jeg elsker dem allerede :o)

Maja sagde ...

Sød idê med et minialbum istedet for blomster ;-) -Det er også noget, man gerne har glæde af lidt længere. Og det er da nogle skønne billeder! Dejlig lille en :-).

Og jeg er da kun glad for, at jeg kunne give dig ideer, med min lille prøve, af et minialbum ;-), det er dejligt, når man kan inspirere folk :-)

Sabrina Krighaar sagde ...

Smukt, selvfølgelig blev hun glad for det :) Hun kan jo også bruge det som "prale-album" nu hun er nyslået-(gen)-bedste.