mandag den 8. november 2010

Puha - Sygdom har indtaget det glade hus

Igår skulle vi have været til min elskede mors føsdag, men om formiddagen fik jeg det pludselig meget dårligt! Det kom fra det ene sekund til det andet - Lige midt i kortlavning til moaaar..

Så jeg måtte lige ind og ligge i sengen, og så håbede jeg på, at det bare var træthed fra dagen før. Men, ak nej - Snart måtte jeg styrte op på toilet og så var festen ellers begyndt. ØV! Havde sådan glædt mig til at skulle ned til mor, og hygge med hele min familie - Og ikke mindst at se hendes splinternye bil!

Jeg sov det meste af dagen væk, afbrudt af ture op på toilettet - Og da aftenen faldt på, var kæresten oss ramt.. Vi er som nat og dag hvad angår kulde og varme, så han blev puttet med brækspand i sengen, og så indrettede jeg mig på sofaen med killingen, for så kunne jeg have terrassedøren åben - Har det altså bedst med kulde, når jeg har det skidt!

Det kan ikke anbefales at have en lille legesyg killing med sig, når man har det SÅ skidt ;) Jeg vendte og drejede mig, for kvalmen var bare vederstyggelig! Men det tog hun som invitation til leg, og så gik den vilde skattejagt ellers. Meeen, måtte da trække på smilebåndet, da hun sad på mit bryst, og halen bare kørte frem og tilbage - For hun får det sødeste udtryk i det bette fjæs, når hun er i dét humør!

Ingen kommentarer: