søndag den 3. juli 2011

Overvejer at flytte til WordPress

Jeg har desværre været en af dem, som har døjet urimeligt meget med Blogger-problemerne, og derfor overvejer jeg meget seriøst at flytte min blog..

Nu er jeg så bare en klump til det tekniske og til engelsk, så jeg følger spændt med inde på SS, hvor der er kyndig hjælp!

Håber I følger med til den nye blog, hvor der så oss automatisk vil komme mere gang i bloggen igen. Der er ikke meget ved at blogge, når man ikke kan supplere det med billeder - Hvis jeg da overhovedet kan få udgivet noget :/

Får I nydt sommeren, selvom den ikke er så sommerlig? Sidder i skrivende stund og har godt og grundigt ondt af de stakkels sjællændere, som jo er blevet noget oversvømmet. Håber ikke du og din familie er berørt af det - Bor heldigvis i NJ, så vi fik bare lidt byger og torden ;)

Problemknus

Ingen kommentarer: