søndag den 12. december 2010

Notesbog

Så fik jeg gang i et nyt projekt - En notesbog til alt det der rører sig i mit liv.. Har manglet en et stykke tid, så nu skulle det være..

Smider lige et par billeder på, som den ser ud her fra starten. Der skal laves meget mere, men grundformen er lagt, og nu begynder alt det sjove! ;0)







Idag var kæresten og jeg i Aalborg Storcenter for at handle og købe julegaver - OG JEG GØR DET ALDRIG IGEN!

I guder, hvor er det et mareridt :( Bilka havde 1 af de 6 ting vi skulle ha, og vi der var så mange mennesker, at vi havde problemer med at komme ind og se på de julegaver vi skulle købe... Så vi købte dét, som vi ikke kan få hér i vores egen by, og så må jeg på jagt hér.. Heldigvis indebar det 2 pc-spil til mine nevøer, som de har fablet om siden foråret *Weee* Så tror de falder i god jord

Gad vide, om jeg nogensinde lærer, at komme i god tid med julegaverne - Eller noget andet for den sags skyld? *G* Er glad for, at jeg startede i Panduro, for at købe rub-ons, for ellers er jeg bange for, at de blev strøget af listen...

Og så kan jeg med stolthed fortælle, at jeg nu er med i en MEGET eksklusiv klub: "Min kæreste var med mig i Ikea - Og OVERLEVEDE!" Jow jow. Han har ellers altid sagt, at han aaaaldrig skulle i Ikea - Men idag kom så dagen, og han måtte sgu indrømme, at det var en helt ok biks :0)

Så nu har vi endelig hyldeknægte, så vi kan få hylder op i kontoret imorgen - Glæder mig helt vildt, for så kan jeg få noget mere bordplads, og begynde at få orden i mine ting

Eksklusive klubknus

2 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Ser spændende ud din bog... glæder mig til det videre forløb

Ha en dejlig 3. advents søndag

Thanni sagde ...

Den notesbog tegner super godt - glæder mig til at følge med i processen her på bloggen :)
Jeg elsker Storcentret - men måske ikke helt så meget på den her tid af året *G*....
I god tid ..??...bare alle mine gaver er købt sådan ca. d. 23.december så er det fino ;D
Du skal se - ham din kæreste bliver såmænd nok helt afhængig af IKEA - så I skal rende der i tide og utide ;p

Ha' en dejlig 3. søndag i advent :)